Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone

Reklamowe gadżety – dlaczego warto w nie inwestować

Większość firm w jakiś sposób prowadzi działania marketingowe, a różnorodność rozmaitych metod jest ogromna. Jednak z nich to dawanie klientom najróżniejszych reklamowych gadżetów. Takie praktyki cieszą się coraz większym zainteresowaniem, ponieważ w rękach sprawnych marketingowców są po prostu bardzo skuteczne. I nie chodzi o bezpośrednie przełożenie na sprzedaż, gdyż gadżety reklamowe przeważnie wprost nie dają tego. Dużo ważniejsze jest budowanie widoczności danej marki wśród konkurencji czy większa lojalność odbiorców.

Chyba każdy lubi dostawać prezenty, i sporo osób czuje się z tego powodu w jakiś sposób zobowiązanych, zjawisko to jest powszechnie znane w psychologii. Takim sposobem przy pomocy normalnego pendriva czy kubka, trafiającego do rąk odpowiedniej osoby, da się zdobyć lub utrzymać kontrakty o dużo wyższych wartościach. Tego typu gadżety dla firm, jeżeli nadrukowane mają firmowe logo, zaczynają być trwale obecne u wielu osób. Zwłaszcza jeśli są użyteczne i praktyczne, to zwyczajnie ludzie z nich korzystają, a przy tym bez przerwy obcują z daną marką.

A to naprawdę przekłada się bardzo mocno na poziom lojalności przy dokonywaniu decyzji zakupowych. Dużą rolę odgrywa również sama konkurencja. Jeżeli firmy z danej branży przy każdej możliwej okazji rozdają dookoła gadżety reklamowe z logo, to nie chcąc pozostać w tyle trzeba to samo robić. Inaczej zapamiętanym się zostanie jak ktoś, kto nie specjalnie dba o klientów i nie chce im nawet symbolicznego kubka sprezentować.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Sprawdź też: